chocobanana

Alla inlägg under september 2013

Av Curry - 12 september 2013 23:06

 

Hela dagen har varit dödstrist.. Alla ettor och treor är ju borta 

och resten har skola, men imorgon kommer alla hem som tur är!

Ligger i Sagas säng, där jag även ska sova och har precis sett klart på någon hippie-

film som faktiskt var bra! 

När Saga kommer in efter sin rökpause ska vi nog gå och lägga oss..

Av Curry - 11 september 2013 12:58

 

Sitter på mitt rum och äter.. Ska snart sova ett tag typ fram till 

middag! 

Blev hemskjutsad från campen för att jag blev sjuk och 

låg å hade ont i magen hela natten så har inte sovit något alls och det känns 

som att hela min kropp bruts ner och begravs i jorden! Uschh..

Vet att jag borde göra klart samhällsgrejen, men orkar verkligen inte!

Av Curry - 9 september 2013 21:58

  

Så nu är jag på det min skola kallar för camp 1 och det är tyvärr inte mycket som e najs..
Det är iskallt, jag har inte sovit någonting, vi sover på en äng (jag är allergisk mot gräs) mm..
Det ända som är najs är mysiga stunder vid lägerelden (men de förstör såklart folk med rasistskämt -.-) 
Imorgon ska vi ha lektion kl 9 i tältet och självklart är ämnet matte!!!


Av Curry - 8 september 2013 22:25

 

Nu sitter jag på min säng och packar saker man ska ha med sig, för 

imorgon ska alla 1:or ut på Camp 1. Vilket typ betyder att vi ska träna överlevnad 

ute i skogen i en vecka.. Vi kommer att sova i tält, laga mat och göra en massa sammarbets- 

övningar.. 

Så jag kanske inte skriver här på en vecka eftersom att jag är där. 

Kommer tillbaka till internatet på fredagen!

Av Curry - 8 september 2013 11:01

Av Curry - 7 september 2013 12:23

Av Curry - 6 september 2013 12:44


Vaknade vid 11 idag så jag missade frukosten, men annars är allt bra här uppe! 

Det är så fint väder så jag tänkte ta på mig bikini och gå ut å lägga 

mig, men nej det ska jag inte. Även fast att gå ut och lägga sig i sanden på volleyboll-

planen är ganska frestande så nej. 

Idag är det ännu mindre folk kvar och det är jättelugnt, nästan dött faktiskt..

Av Curry - 5 september 2013 23:12


Har precis bakat klart våra LilaBanan muffins och nu blir det kvällsmys framför 

tv:n med alla goingar som stannat kvar här uppe över helgen.. Nästan alla 

har åkte hem idag eftersom att vi är lediga imorgon, så typ en femtedel är kvar och 

planerar att röjja lite här på internatet... Hi-hi-hi



Sök i bloggen

Presentation


Stockholmare bosatt i Norrland!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards