chocobanana

Alla inlägg under september 2013

Av Curry - 5 september 2013 09:29

Såå.. Sitter nu på mitt rum och jobbar med en samhälleuppgift! 

Funderar riktigt starkt på att byta klass.. Känner verkligen att jag inte passar in där bland alla duktiga, 

smarta, tysta människor.. Dem får det att se ut som att jag har kraftig ADHD! 

Jag vet att natur mer är mitt ämne, men jag har matte en och en halv timme varje dag, förutom 

fredagar (då man är ledig varanan vecka..) och man ska göra ett KAPITEL om dagen!! 

Alla (förutom typ tre) av mina vänner går i samhälle och dem verkar vara en mycket mer 

"Hannah-klass" men ändå så vet jag att jag behöver en ganska lugn klass.. eller jag iallafall

trodde det.. Vi är bara 18 st i min klass, men i min klass går det går extremt mycket mongon!! 

(finns undantag på vissa personer).

Ååå vet inte vad jag ska göra, men ska iallafall gå och prata med rektorn om det 

för nu har tillochmed min vänner börjat fråga om jag inte ska byta klass.. 

Fan har aldrig velat dampa så mycket på en klass som denna..


[Bild]

Av Curry - 4 september 2013 16:16

     

 

Hejsan!

Ska snart dra och käka middag, men tänkte bara skriva ett första inlägg! Vet inte riktigt vad jag ska skriva..? 

Hmm.. Jag är en tjej från Stockholm som flyttade till Norrland för mindre än en månad sedan och trivs jättebra här uppe! Jag flyttade till Norrland på grund av gymnasiet och bor nu mer på ett internat med massa fina människor!



Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Stockholmare bosatt i Norrland!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards